تنوع طلبی مشتری چه تاثیری بر وفاداری به برند دارد؟

        1. تنوع طلبی مشتری چه تاثیری بر محبوبیت برند دارد؟

       

      1. محبوبیت برند چه تاثیری بر وفاداری به برند دارد؟


 

    1. تصویر برند چه تاثیری بر محبوبیت برند دارد؟

 

    1. خود اجتماعی تصور یافته توسط برند چه تاثیری بر تبلیغات دهان به دهان دارد؟

        1. خود اجتماعی تصور یافته توسط برند چه تاثیری بر محبوبیت برند دارد؟

       

      1. محبوبیت برند چه تاثیری بر تبلیغات دهان به دهان دارد؟


 

  1. تبلیغات دهان به دهان چه تاثیری بر وفاداری به برند دارد ؟

۳-۴ – قلمرو تحقیق
۳-۴-۱- قلمرو موضوعی: قلمرو موضوعی این تحقیق بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان: شواهدی از برندهای بیسکویت در ایران بوده است. این موضوع از دسته تحقیقات بازار، بخش تحقیقات برند و تحقیقات مصرف کننده در حوزه مدیریت بازاریابی مرتبط است.
۳-۴-۲- قلمرو مکانی: قلمرو مکانی این تحقیق مناطق ۲ و ۴ شهرستان تبریز بوده است.
۳-۴-۳- قلمرو زمانی: قلمرو زمانی این تحقیق اردیبهشت ماه الی مهر ماه ۱۳۹۳ بوده است.
۳-۵- جامعه آماری، حجم نمونه و شیوه نمونه گیری
جامعه آماری عبارت است از مجموعه ای از افراد یا واحدها یا رویدادهای مد نظر و مورد علاقه پژوهشگر که دارای حداقل یک صفت مشترک باشند ( دانائی فرد و همکاران، ۱۳۸۶). به عبارت دیگر جامعه آماری عبارت از همه افرادی است که یافته های آمار گیری قرار است به آنها تعمیم داده شود. جامعه آماری در این پژوهش کلیه دانش آموزان مقطع متوسطه مناطق ۲ و ۴ شهرستان تبریز می باشند.
نمونه گیری به معنای “انتخاب تعدادی از افراد ،حوادث واشیاء از یک جامعه تعریف شده به عنوان نماینده آن جامعه”می باشد ( دانائی فردوهمکاران، ۱۳۸۶). روش نمونه گیری در این پژوهش روش تصادفی خوشه ای و طبقه ای است، به این صورت که ابتدا نواحی پنجگانه شهرستان تبریز بعنوان خوشه اول انتخاب ،سپس به صورت تصادفی دو ناحیه (نواحی ۲و ۴) بعنوان خوشه دوم انتخاب گردید بعد از آن دبیرستانها از حیث دخترانه یا پسرانه بودن به دو طبقه تقسیم می شوند و سپس از هر یک از این دو طبقه ۳ دبیرستان انتخاب می شوند و از هر دبیرستان ۱۰۰ نفر به عنوان نمونه اصلی برای پرسش سوالات مد نظر قرار می گیرند. پس جمعا شش دبیرستان و از هر دبیرستان ۱۰۰ نفر ، جمعا ۶۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه جامعه آماری این پژوهش را تشکیل می دهند. برای تعیین حجم نمونه از روش شارپ کوکران در این پژوهش به صورت زیر استفاده شده است:
(۱-۳)
در این فرمول:

 

    • حجم جامعه= N

 

    • حجم نمونه n =

 

    • ۹۶/۱Z=

 

    • سطح اطمینان و میزان خطا p=50 , q= 50

 

  • مقدار خطا: ۰۵/۰d=

 

 
 
 
yle="box-sizing: inherit; width: 1104px;" width="531">