دانلود کامل پایان نامه در سایت pifo.ir موجود است.

شهروند (مطالعه فروشگاههای منتخب شهر تهران”،. مجله مدیریت بازاریابی، شماره ۱۴ ، ص ص۳۷-۵۵٫
جوانمرد حبیب ا. . . ، سلطان زاده علی اکبر، (۱۳۸۸) ، “بررسی ویژگی های برند اینترنتی و وب سایت ها و تاثیرآن بر اعتماد و وفاداری مشتریان مطالعه موردی:خرید محصولات فرهنگی از طریق اینترنت”، پژوهش نامه بازرگانی، شماره ۵۳٫
جلالی، س. ، خیری ، ب. ، خادم ، (۱۳۹۰) ، ” بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی“، پژوهشگر مدیریت، ص ص۶۹-۵۹
حیدر زاده ، کامبیز، غفاری، فرهاد، فرزانه، سپیده (۱۳۹۰). ” بررسی تاثیر برند در وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران” پژوهش های مدیریت، ص ص ۸۸-۶۹
حیدر زاده، ک. ، الوانی، س. م قلندری، (۱۳۸۹) ، “ بررسی تاثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر اساس سطوح آمادگی ذهنی مشتریان به تصمیم خرید” مجله پژوهش های مدیریت، شماره ۸۶، ص ص ۵-. ۲۷
حسن زاده، ر. ، مداح، م. ت. (۱۳۸۶). روش های آماری در علوم رفتاری. تهران: خیابان زرتشت غربی، بین خیابان پنجم و ششم، پلاک ۱۱۵٫
حاجی زاده مبارکی، ف. (۱۳۹۲). ” تبیین مزیت رقابتی پایدار برای بانک های استان گیلان در قالب یک مدل علی”. دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.
حاج کریمی، ع. ، مکی زاده، و. ، جمالیه بسطامی، ب. (۱۳۸۸). ” بررسی ارتباط کیفیت مواجهه خدمت و وفاداری مشتریان “. چشم انداز مدیریت شماره ۳۲ ، ص ص ۲۹-۴۷٫
حمیدی زاده، م. ، جزنی، ن. ، حاجی کریمی، ع. ، ابراهیمی، ا. (۱۳۹۱). ” طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان “. چشم انداز مدیریت بازرگانی شماره ۹ ، ص ص ۹۹-۱۱۶٫
حقیقی کفاش، م. ، اکبری، م. ، لالیان پور، ن. (۱۳۸۹). ” عوامل موثر بر وفاداری بیمه گذاران (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران) “. فصلنامه صنعت بیمه، سال بیست و پنجم، شماره ۱ ، ص ص۷۵-۹۵٫
،خیری ب. ، سمیعی نصر، م. ، عظیم پور خوجین، م. (۱۳۹۲) ، ” وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج”. مجله مدیریت بازرگانی، شماره ۲۰، ص ص ۴۹-۶۵
خوش پرور، زهره، (۱۳۸۵) ، ” تعیین عوامل تاثیر گذار بر رفتار کارکنان در راستای پیاده سازی استراتژی براندینگ خدمات برای ایجاد تمایز رقابتی : مطالعه موردی بانک ملت“، دانشگاه تهران
خورشیدی، غلامحسین و کاردگر، محمد جواد، (۱۳۸۸) ، ” شناسایی و رتبه بندی مهمترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی : بانک مسکن) ” فصلنامه چشم انداز مدیریت، ش ۲۲، ص ص ۱۹-۱۷۷
خدنگ، م. (۱۳۸۸). ” طراحی مدلی جهت تبیین عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برنداز دیدگاه مصرف کنندگان جوان محصولات بهداشتی با استفاده از مدل آکر”. دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.
خداداد حسینی، س. ح. ، اصانلو، ب. ، مشکبو اصفهانی، ا. ، کردنائیج، ا. (۱۳۹۲) ” طراحی مدل سود آوری مشتری برای سازمان : صنعت الکترونیک در ایران”. پژوهش های مدیریت در ایران ص ص، ۷۳-۹۴٫
دهدشتی شاهرخ زهره، تقوی فرد محمد تقی، رستمی نسرین، () ۱۳۸۹، ” مدلی برای سنجش تأثیر قابلیت اعتماد برند بانکها بر تعهد وفاداری مشتریان”، علوم مدیریت ایران، شماره ۲۰، سال پنجم.
دهدشتی شاهرخ زهره، جعفرزاده کناری مهدی، بخشی زاده علیرضا، (۱۳۹۱) ، “بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله”، علمی – پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، شماره ۲، سال دوم.
دباغی، هیرو، (۱۳۸۶) ، ” شناسایی والویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مارک مطالعه مصرف کنندگانمحصولات لبنی پاک و پگاه و روزانه”، دانشگاه علامه طباطبایی.




 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...