۵۴/۰

 

 

 

 

اثربخشی فرایند آموزشی

 

 

۸۸/۳

 

 

۳۳۷

 

 

۶۷/۰

 

 

۱۸/۰-

 

 

۵۶/۰-

 

 

 

 

اثربخشی برونداد آموزشی

 

 

۰۴/۴

 

 

۳۳۷

 

 

۷۷/۰

 

 

۲۹/۰-

 

 

۷۷/۰-

 

 

 

 

۴-۲-۲- یافته های استنباطی
۴-۲-۲-۱-سوال اول: کیفیت عملکرد نظارتی سرگروه های آموزشی دوره متوسطه دوم نواحی چهارگانه شهر شیراز به چه میزان است؟
جدول شماره(۴-۷) میانگین ابعاد کیفیت عملکرد نظارتی سرگروه های آموزشی و نیز مقایسه آن ها با معیارهای‌ سطح کفایت قابل قبول(Q2) و سطح مطلوب(Q3) را نشان می‌دهد. ملاحظه می‌شود که میانگین بهسازی رشد و پرورش(۵۷/۳) بالاتر از سطح قابل قبول (۳=Q2) ارزیابی شده است، و بر اساس مقدار به دست آمده در درجه آزادی ۳۳۶ تفاوت معناداری در سطح ۰۰۰۱/۰ بین این دو میانگین بدست آمده است. میانگین بهسازی رشد و پرورش از سطح مطلوب (۴=Q3) پایین تر می باشد، و بر اساس مقدار t به دست آمده در درجه آزادی ۳۳۶ تفاوت معناداری بین این دو میانگین در سطح ۰۰۰۱/۰ به دست آمده است. این یافته ها به آن معنا است که از نظر پاسخ دهندگان بهسازی رشد و پرورش از سطح کفایت قابل قبول بالاتر و از سطح مطلوب پایین تر می‌باشد.
همچنین، میانگین بهسازی برنامه ی درسی (۲۲/۳) بالاتر از سطح قابل قبول (۳=Q2) ارزیابی شده است، و بر اساس مقدار به دست آمده در درجه آزادی ۳۳۶ تفاوت معناداری در سطح ۰۰۰۱/۰ بین این دو میانگین بدست آمده است. همچنین، میانگین بهسازی برنامه ی درسی از سطح مطلوب (۴=Q3) پایین تر می باشد، و بر اساس مقدار t به دست آمده در درجه آزادی ۳۳۶ تفاوت معناداری بین این دو میانگین در سطح ۰۰۰۱/۰ به دست آمده است. این یافته ها به آن معنا است که از نظر پاسخ دهندگان بهسازی برنامه ی درسی از سطح کفایت قابل قبول بالاتر و از سطح مطلوب پایین تر می‌باشد.
میانگین بهسازی آموزشی (۶۲/۳) بالاتر از سطح قابل قبول (۳=Q2) ارزیابی شده است، و بر اساس مقدار به دست آمده در درجه آزادی ۳۳۶ تفاوت معناداری در سطح ۰۰۰۱/۰ بین این دو میانگین بدست آمده است. میانگین بهسازی آموزشی از سطح مطلوب (۴=Q3) پایین تر می باشد، و بر اساس مقدار t به دست آمده در درجه آزادی ۳۳۶ تفاوت معناداری در سطح ۰۰۰۱/۰ بین این دو میانگین به دست آمده است. این یافته ها به آن معنا است که از نظر پاسخ دهندگان بهسازی آموزشی از سطح کفایت قابل قبول بالاتر و از سطح مطلوب پایین تر می‌باشد.
جدول شماره (۴-۷): مقایسه میانگین ابعاد کیفیت عملکرد نظارتی سرگروه های آموزشی با سطوح قابل قبول (Q2) و سطح مطلوب (Q3)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
yle="box-sizing: inherit; width: 1104px;">