تعریف عملیاتی متغیرها

ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی: در این تحقیق ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی یعنی بیان مثبت یا منفی درباره یک محصول که برای اندازه گیری آن سوالات ۲۹-۲۰-۱۱-۲ پرسشنامه با طیف و مقیاس اندازه گیری فاصله ای استفاده شده است.

ارزش ویژه برند:

در این تحقیق ارزش ویژه برند یعنی ارزش ویژه نام و نشان تجاری که برای اندازه گیری آن سوالات ۲۷-۱۹-۱۲-۴ پرسشنامه با طیف و مقیاس اندازه گیری فاصله ای استفاده شده است.

وفاداری به برند:

در این تحقیق وفاداری به برند یعنی تکرار خرید مشتری در طولانی مدت و برای اندازه گیری آن سوالات ۲۶-۲۱-۱۵-۶ پرسشنامه با طیف و مقیاس اندازه گیری فاصله ای استفاده شده است.

نظرات مثبت خانواده درباره یک برند:

در این تحقیق نظرات مثبت خانواده درباره یک برند یعنی نظرات و عقایدی که خانواده خریدار نسبت به یک برند خاص دارند و برای اندازه گیری آن سوالات ۲۸-۲۲-۱۷-۷ پرسشنامه با طیف و مقیاس اندازه گیری فاصله ای استفاده شده است.

آگاهی از برند:

در این تحقیق آگاهی از برند یعنی به یاد آوردن نام و نشان تجاری خاصی برای مشتری که برای اندازه گیری آن سوالات ۲۳-۱۶-۸-۱ پرسشنامه با طیف و مقیاس اندازه گیری فاصله ای استفاده شده است.

تداعی برند:

در این تحقیق تداعی برند یعنی ویژگی هایی که یک برند را مطرح می سازد و برای اندازه گیری آن سوالات ۲۴-۱۸-۱۳-۹-۳ پرسشنامه با طیف و مقیاس اندازه گیری فاصله ای استفاده شده است.

۱-۸. قلمرو تحقیق

۱-۸-۱٫ قلمرو موضوعی تحقیق:

قلمرو موضوعی تحقیق بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نظرمصرف کننده در بازار خدمات در حوزه علم بازاریابی قرار دارد.

۱-۸-۲٫ قلمرو مکانی تحقیق:

قلمرو مکانی تحقیق شرکت مخابرات استان­گلستان است.

۱-۸-۳٫ قلمرو زمانی تحقیق:

این تحقیق در بازه زمانی اسفند ماه ۱۳۹۲ تا خرداد ماه  ۱۳۹۳ انجام شده است.

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...