تعریف مفهومی رویه ارائه خدمات:

وظیف اصلی این نقش عنصر آمیخته بازاریابی خدمات، ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای خدمت است(شهامتی، ۱۳۸۹).

 

۱-۶-۲) تعریف عملیاتی متغیرها:

۱-۶-۲-۱)تعریف عملیاتی مکان،زمان،  توسعه و تعداد شعبه­های بانکی:

در این پژوهش جهت پوشش عامل مکان و تعداد شعبه­های بانکی از گویه­های زیر استفاده شده است:

ایجاد شعب در مراکز اقتصادی – عمومی – مراکز خرید و پرجمعیت، در دسترس بودن شعب بانک در نقاط مختلف شهر، تناسب ساعات کاری بانک با اوقات فراغت مشتریان و توسعه خود پردازها (ATM).

 

۱-۶-۲-۲ )تعریف عملیاتی نرخ سود و کارمزد ارائه خدمات بانکی(قیمت):

در این پژوهش برای عامل نرخ سود و کارمزد ارائه خدمات بانکی از گویه­های زیر استفاده شده است:

ارائه تسهیلات با نرخ سود کمتر، استفاده از بخشش وجه التزام ( جریمه تآخیر ) تسهیلات، استفاده از تقلیل کارمزد خدمات بانکی مانند ( کارمزد صدور دسته چک  – چک بین بانکی – حوالجات  …) و نرخ سود بیشتر و کاهش کارمزد خدمات بانکی

 

۱-۶-۲-۳)تعریف عملیاتی ارائه تبلیغات(ترفیع):

در این پژوهش برای عامل ارائه تبلیغات از گویه­های زیر استفاده شده است:

تبلیغات از طریق رادیو و تلویزیون، فعالیت­های تبلیغاتی از قبیل ایراد سخنرانی­ها و برپایی سمینارها، تبلیغات در تابلوهای خیابانی، تبلیغات از طریق روزنامه های کثیر الانتشار و استفاده از جوایز بهتر و با دفعات بیشتر.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

سنجش رابطه عوامل آمیخته بازاریابی با جذب مشتریان بانکی

۱-۴-۲ )اهداف کاربردی

سنجش رابطه بین مکان و توسعه شعب با میزان جذب مشتریان

سنجش رابطه بین نرخ سود و کارمزد ارائه خدمات بانکی در جذب مشتریان

سنجش رابطه بین تنوع و به روز بودن خدمات بانکی در بانک با جذب مشتریان

سنجش رابطه بین تبلیغات بانکی با جذب مشتریان

سنجش رابطه تاثیر نرخ سود و کارمزد ارائه خدمات بانکی بر جذب مشتریان

سنجش رابطه دارایی­های فیزیکی ملموس بر جذب مشتریان

سنجش رابطه تاثیر رویه ارائه خدمات بر جذب مشتریان

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه  با فرمت ورد

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...