ارائه شاخص های ارزیابی عملکرد شرکت امدادخودرو ایران برمبنای کارت امتیازی متوازن

 

پایان نامه کارشناسی ارشد- دانشگاه پیام نور مرکز تهران – دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی

 

۱۳۸۹

 

علی جعفری

 

 

۸

 

بررسی اثربخشی شش‌سیگما با رویکرد BSC (مطالعه موردی: شرکت‌های تعاونی منتخب استان یزد)

 

پایان نامه کارشناسی ارشد- جهاد دانشگاهی استان یزد – دانشکده علوم انسانی –

 

۱۳۸۹

 

سعید گلکاریه

 

 

۹

 

مورد کاوی چالشهای پیاده‌سازی روش BSC در سازمانهای ایرانی با نگاهی به تاثیر آن بر مدیریت فرایندهای کسب و کار

 

پایان نامه کارشناسی ارشد- دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره).دانشکده ادبیات و علوم انسانی.گروه

 

۱۳۸۶

 

سعیده منصوری

 

 

۱۰

 

متناسب سازی و ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن ‏‎(BSC)‎‏ در شرکت‌ همکاران سیستم

 

پایان نامه کارشناسی ارشد- دانشگاه شهید بهشتی.دانشکده مدیریت و حسابداری

 

۱۳۸۶

 

حواد عبدالهی

 

۱۵-۲- معرفی شرکت پاکشو
شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو (سهامی خاص) در سال ۱۳۵۱ بنیان گذاشته شده است. شرکت پاکشو ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و نوآور در صنعت شوینده ایران مطرح است و از آن می توان به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های بخش خصوصی ایران در زمینه مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی نام برد.
تولیدات این شرکت با نام های گلرنگ، اوه، سافتلن، هوم پلاس، مریدنت، آیری، گلدنت، آترا و اِسپیف در بازار ایران و نزد مصرف کنندگان ایرانی، جایگاه ویژه ای دارد و در عین حال به بازار سایر کشورهای جهان نیز راه یافته است.
از تولیدات سال های اولیه تاسیس می‌توان از مایع ظرفشوئی، مایع سفید کننده، نرم کننده حوله و لباس، شیشه شوی ، جرم گیر، شامپو فرش و موکت نام برد که درسال های بعد با تلاش و کوشش مضاعف، انواع شامپو، مایع دستشوئی ، خمیردندان و نرم کننده موی سر در رنگ ها و بسته بندی های متنوع اضافه شده است.
چشم انداز شرکت پاکشو با عبارات زیر بیان شده است:  اولین شرکت کیفی شوینده بهداشتی در ایران و مطرح در خاور میانه و قرار گرفتن در لیست ۱۰۰ شرکت برتر ایران در سال ۱۳۹۰٫
پاکشو می کوشد با خلق یک برند قوی، تنوع محصولات، نوع بسته بندی و سیستم توزیع مناسب به همراه نیروی انسانی زبده خود بتواند ضمن احترام به سلیقه مشتریان وفادار، عموم جامعه را به سمت انتخاب محصولی با کیفیت خوب سوق دهد. پاکشو با بهره گیری از رهبران کارآفرین و کارکنان متعهد و پویای خود که با تکیه بر ارزشهای سازمانی چون سرآمدی- یادگیری- توانمندی- رقابت پذیری- خلاقیت و نوآوری – مشتری مداری- تعهد و وفاداری و با تلاش مستمر در جهت تولید با بهره وری بالا ضمن ارتقاء کیفیت متناسب با اهداف شرکت برای تحقق آرمان خود، رشد متوازن، توسعه پایدار توجه به نیازهای مشتریان گام بردارد.
برندهای تولید شده توسط این شرکت عبارتند از:
گلرنگ
این برند که در سال ۱۳۴۰ به بازار معرفی شده است  تولید کننده انواع مایعات دستشویی، مایعات ظرفشویی، مایعات سفیدکننده، پاک کننده و ضدعفونی کننده، مایعات شیشه شوی، مایعات نرم‌کننده مو، مایعات نرم‌کننده حوله و لباس، مایعات لباسشویی، جرم¬گیر، شامپو فرش و موکت، شامپو، شامپو بدن، شامپو بچه، پودر لباسشویی دستی و ماشینی است.

 

 
 
 
yle="box-sizing: inherit; width: 1104px;" width="531">