برای دانلود متن کامل این فایل به سایت torsa.ir مراجعه نمایید.

 

 

    1. بررسی تأثیر توسعه خدمات جدید بر عملکرد بازاریابی بانک مسکن شهر کرمانشاه.

 

 

    1. بررسی تأثیر عملکرد بازاریابی بر بازارگرایی بانک مسکن شهر کرمانشاه.

 

 

    1. بررسی تأثیر بازارگرایی بر توسعه خدمات جدید بانک مسکن شهر کرمانشاه.

 

 

    1. بررسی تأثیر فرهنگ نوآوری بر یکپارچگی واحدهای میان وظیفهای در بانک مسکن شهر کرمانشاه.

 

 

    1. بررسی تأثیر فرهنگ نوآوری بر عملکرد بانک مسکن شهر کرمانشاه.

 

 

    1. بررسی تأثیر یکپارچگی واحدهای میان وظیفهای در بانک مسکن بر رابطه میان توسعه خدمات جدید، عملکرد بازاریابی و بازارگرایی بر عملکرد بانک مسکن شهر کرمانشاه.

 

 

1-4-3 اهداف کاربردی
پژوهش حاضر به بررسی تأثیری که توسعه خدمات جدید، عملکرد بازاریابی و بازارگرایی بر یکدیگر داشته و همچنین تأثیری که آنها بر عملکرد بانک مسکن شهر کرمانشاه داشتهاند، پرداخته است. در نتیجه میتوان گفت نتایج پژوهش حاضر به طور خاص در این بانک و سایر بانکها که معمولاً خدمات مشابهی را ارائه میدهند قابل استفاده است. اما بهطور کلی میتوان گفت کلیه سازمانهای خدماتی مالی نظیر مؤسسات مالی و اعتباری و سایر سازمانهای خدماتی غیرمالی میتوانند از نتایج پژوهش حاضر استفاده نمایند.
1-5 چهارچوب نظری
عملکرد
کسب و کار
یکپارچگی
واحدهای میان وظیفه ای
فرهنگ نوآوری
توسعه خدمات جدید
عملکرد بازاریابی
بازارگرایی
شکل 1-1 مدل مفهومی پژوهش
منبع: پژوهش لایس(2013) و دیواندری و همکاران(1387)
1-6 فرضیات پژوهش
فرضیه 1: بين جهت گیری بازار و توسعه خدمات جدید رابطه معنيداری وجود دارد.
فرضیه 2: بین توسعه خدمات جدید و عملکرد بازاریابی رابطه معنيداری وجود دارد.
فرضیه 3: بین عملکرد بازاریابی و جهت گیری بازار رابطه معنيداری وجود دارد.
فرضیه4: بین فرهنگ نوآوری و عملکرد کسب و کار رابطه معني داری وجود دارد.
فرضیه5: بین فرهنگ نوآوری و یکپارچگی واحدهای میان وظیفهای رابطه معنیداری وجود دارد.
1-7 قلمرو پژوهش
پژوهش حاضر به بررسی تأثیر توسعه خدمات جدید، عملکرد بازاریابی و بازارگرایی بر عملکرد بانک مسکن میپردازد در نتیجه از نظر موضوعی در حوزه مباحث مربوط به بازاریابی خدمات قرار میگیرد.
1-7-1 قلمرو موضوعی پژوهش
پژوهش حاضر به موضوع توسعه خدمات جدید میپردازد و ارتباط این متغیر را با سایر متغیرهای درون سازمانی شامل عملکرد بازاریابی و بازارگرایی مورد بررسی قرار داده است، لذا در حوزه مباحث مربوط به بازاریابی خدمات قرار میگیرد.
1-7-2 قلمرو زمانی پژوهش




 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...