بررسی رابطه بین توسعه خدمات جدید، عملکرد بازاریابی، جهت گیری بازار و عملکرد کسب و کار … |
![]() |
برای دانلود متن کامل این فایل به سایت torsa.ir مراجعه نمایید. |
- بررسی تأثیر توسعه خدمات جدید بر عملکرد بازاریابی بانک مسکن شهر کرمانشاه.
- بررسی تأثیر عملکرد بازاریابی بر بازارگرایی بانک مسکن شهر کرمانشاه.
- بررسی تأثیر بازارگرایی بر توسعه خدمات جدید بانک مسکن شهر کرمانشاه.
- بررسی تأثیر فرهنگ نوآوری بر یکپارچگی واحدهای میان وظیفهای در بانک مسکن شهر کرمانشاه.
- بررسی تأثیر فرهنگ نوآوری بر عملکرد بانک مسکن شهر کرمانشاه.
- بررسی تأثیر یکپارچگی واحدهای میان وظیفهای در بانک مسکن بر رابطه میان توسعه خدمات جدید، عملکرد بازاریابی و بازارگرایی بر عملکرد بانک مسکن شهر کرمانشاه.
1-4-3 اهداف کاربردی
پژوهش حاضر به بررسی تأثیری که توسعه خدمات جدید، عملکرد بازاریابی و بازارگرایی بر یکدیگر داشته و همچنین تأثیری که آنها بر عملکرد بانک مسکن شهر کرمانشاه داشتهاند، پرداخته است. در نتیجه میتوان گفت نتایج پژوهش حاضر به طور خاص در این بانک و سایر بانکها که معمولاً خدمات مشابهی را ارائه میدهند قابل استفاده است. اما بهطور کلی میتوان گفت کلیه سازمانهای خدماتی مالی نظیر مؤسسات مالی و اعتباری و سایر سازمانهای خدماتی غیرمالی میتوانند از نتایج پژوهش حاضر استفاده نمایند.
1-5 چهارچوب نظری
عملکرد
کسب و کار
یکپارچگی
واحدهای میان وظیفه ای
فرهنگ نوآوری
توسعه خدمات جدید
عملکرد بازاریابی
بازارگرایی
شکل 1-1 مدل مفهومی پژوهش
منبع: پژوهش لایس(2013) و دیواندری و همکاران(1387)
1-6 فرضیات پژوهش
فرضیه 1: بين جهت گیری بازار و توسعه خدمات جدید رابطه معنيداری وجود دارد.
فرضیه 2: بین توسعه خدمات جدید و عملکرد بازاریابی رابطه معنيداری وجود دارد.
فرضیه 3: بین عملکرد بازاریابی و جهت گیری بازار رابطه معنيداری وجود دارد.
فرضیه4: بین فرهنگ نوآوری و عملکرد کسب و کار رابطه معني داری وجود دارد.
فرضیه5: بین فرهنگ نوآوری و یکپارچگی واحدهای میان وظیفهای رابطه معنیداری وجود دارد.
1-7 قلمرو پژوهش
پژوهش حاضر به بررسی تأثیر توسعه خدمات جدید، عملکرد بازاریابی و بازارگرایی بر عملکرد بانک مسکن میپردازد در نتیجه از نظر موضوعی در حوزه مباحث مربوط به بازاریابی خدمات قرار میگیرد.
1-7-1 قلمرو موضوعی پژوهش
پژوهش حاضر به موضوع توسعه خدمات جدید میپردازد و ارتباط این متغیر را با سایر متغیرهای درون سازمانی شامل عملکرد بازاریابی و بازارگرایی مورد بررسی قرار داده است، لذا در حوزه مباحث مربوط به بازاریابی خدمات قرار میگیرد.
1-7-2 قلمرو زمانی پژوهش
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-09-22] [ 06:12:00 ق.ظ ]
|