رابطه بین متغیرهای ” تنوع طلبی و وفاداری به برند”، ” تنوع طلبی و محبوبیت برند”، ” تصویر برند و محبوبیت برند” و “خود اجتماعی تصور یافته توسط برند و تبلیغات دهان به دهان”، مورد تایید قرار نگرفته است.

 

    • رابطه بین متغیرهای ” محبوبیت برند و وفاداری به برند”، ” خود اجتماعی تصور یافته توسط برند و محبوبیت برند”، “محبوبیت برند و تبلیغات دهان به دهان” و ” تبلیغات دهان به دهان و وفاداری به برند” ، مورد تایید قرار گرفته است.

 

  • در میان روابط تایید شده، شدت تاثیر متغیر ” تبلیغات دهان به دهان برای برند گرجی” و ” وفاداری به برند گرجی”، بالاترین شدت تاثیر ، و تاثیر متغیر “خود اجتماعی تصور یافته توسط برند” بر ” ” محبوبیت برند گرجی” درای کمترین میزان شدت تاثیر بوده است.

۵-۳-۲- در مورد برند” شیرین عسل” :

 

    • فقط رابطه بین متغیرهای ” تنوع طلبی و وفاداری به برند”، از دیدگاه نمونه آماری تحقیق مورد تایید قرار نگرفته است.

 

    • روابط متغیرهای ” محبوبیت برند و وفاداری برند“، ” تصویر برند و محبوبیت برند” ، ” خود اجتماعی تصور یافته توسط برند و تبلیغات دهان به دهان” ، ” تنوع طلبی و محبوبیت برند”، ” خود اجتماعی تصور یافته توسط برند و محبوبیت برند” ، ” محبوبیت برند و تبلیغات دهان به دهان” و ” تبلیغات دهان به دهان و وفاداری به برند” مورد تایید قرار گرفته است.

 

  • در میان روابط تایید شده، بیشترین تاثیر در مورد رابطه دو متغیر “تنوع طلبی” و ” محبوبیت برند شیرین عسل ” بوده و کمترین میزان شدت تاثیر در مورد رابطه دو متغیر ” محبوبیت برند و وفاداری به برند شیرین عسل بوده است.

۵-۳-۳ در مورد برند “مینو” :

 

  • رابطه بین متغیرهای” تنوع طلبی فرد و محبوبیت برند”، ” محبوبیت برند و وفاداری به برند”، تصویر برند و محبوبیت برند” و ” تبلیغات دهان به دهان و وفاداری به برند” مورد تایید قرار نگرفته است.

متغیر “تنوع طلبی ” دارای رابطه مستقیم با شدت تاثیر ۸۸/۰ بر متغیر ” وفاداری به برند مینو” در نمونه آماری این تحقیق بوده است.

 

    • رابطه بین متغیرهای” تنوع طلبی و وفاداری”، ” خود اجتماعی تصور یافته توسط برند و محبوبیت برند ” ، ” خود اجتماعی تصور یافته توسط برند و تبلیغات دهان به دهان ” و ” محبوبیت برند و تبلیغات دهان به دهان” مورد تایید قرار گرفته است.

 

  • در میان روابط تایید شده بیشترین تاثیر در مورد رابطه دو متغیر ” خود اجتماعی تصور یافته توسط برند و محبوبیت برند مینو ” بوده است و کمترین شدت تاثیر در مورد ” خود اجتماعی تصور یافته توسط برند و تبلیغات دهان به دهان در مورد برند مینو ” بوده است.

شدت تاثیرهای مرتب شده در نتایج به دست آمده در مورد هر سه برند به صورت جدول ۵-۱ بوده است:
جدول (۵-۱ ):شدت تاثیرهای مرتب شده در نتایج به دست آمده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیف رابطه بین دو متغیر شدت تاثیر
۱ تبلیغات دهان به دهان برای برند گرجی بر وفاداری به برند گرجی ۹۷/۲۶
 
 
 
yle="box-sizing: inherit; width: 1104px;" width="531">